sobota 27. června 2015

Nultý ročník

Nultý ročník také funguje jako celoživotní vzdělání. Sama jsem v roce 2014 nebyla přijatá, holt byli našprtanější. Nevěděla jsem co dělat, aby mi zůstal status studenta. Když jsem sjížděla různá fóra, tak jsem se dočetla právě o nultých ročnících, které byly pořádany různými soukromými firmami. Nejznámnější jsou AZ Smart a TUTOR. Jinak ÚJOP UK v Mariánských Lázních také nabízí nulté ročníky.

Ceny:
AZ Smart - cca 26 000 Kč se statusem studenta, 18 000 Kč bez SS
TUTOR - cca 50 000 Kč SS
ÚJOP UK - cca 3000 Kč/měsíc

Já jsem se přihlásila do AZ Smartu, protože byl mnohem levnější než TUTOR. Byli jsme rozděleni do dvou skupin A a B. Jedna skupina měla přednášky ráno/dopoledne, druhá až odpoledne do večera. Rozvrh jsme měli zhruba takový, že:
Jedna přednáška trvala hodinu a půl. Mezi přednáškami byla vždy 15 minutová pauza.

Po - jazyky (Aj/Nj/Šj) - konverzační
Út - biologie - 2 přednášky, každý dva týdny 1 přednášku latiny
St - chemie - 2 přednášky - brali jsme hooooodně teorie a příklady jsme byli nuceni spočítat za minutu (člověk si nestihl ani napsat zadání :D)
Čt - fyzika - 2 přednášky - spíše jsme počítali než brali teorii
Pá - jazyky - gramatika

Jazyky jsou pouze na úrovni B1!! Takže pokud někdo potřebuje status, tak si může zakoupit AJ, ale nemusí na ní chodit.

Osobně si myslím, že když někdo opravdu tápe, tak bych mu doporučila tyhle kurzy.

Jinak 1.LF pořádá vlastní kurzy za cca 7000 Kč pro nedojíždějící, cca 5000 Kč pro dojíždějící. 2.LF má elektronickou podobu kurzu, což je dobré pro lidi, co nemají tolik času. Navíc si k tomu můžete kdykoliv sednout.(Materiály vám neutečtou) :D Ale NEMÁTE STATUS STUDENTA!

Žádný učený z nebe nespad. Pokud se nebudete sami snažit, tak se beztak nic nenaučíte. Já jsem zjistila, že mi nulťák nic moc nedal, základy jsem měla z gymplu, musela jsem si prostě sednout a nadrtit se okruhy, které byli v modelovkách. Neztrácejte naději, když se poprvé nedostanete!!! Stát se může cokoliv, ale všechno se stalo, protože to mělo důvod. Víte, co se říká? Štěstí přeje připraveným!

4 komentáře:

  1. Gratuluji k přijetí a přeji hodně štěstí ! Naprosto souhlasím s tím, že štěstí přeje připraveným. V prvním ročníku to platí obzvlášť.

    Med-student

    OdpovědětVymazat
  2. Čauéc! Taky gratuluju, je fajn narazit na další med blog. :) Ať se daří!

    http://medstudentlf.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat